ПП Шинкаренко Юрій Володимирович ФРИКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ, ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ ТА НАКЛАДКИ Якість Надійність Безпека
09100, Україна, Київська область,
м.Біла Церква, вул. Надрічна, 68.
Тел. (066) 328-53-77,380 (4563) 5-26-44, 380(4563) 9-11-47
E-mail: kolodka1962@meta.ua
 

Рекомендації

Шановний покупець!

Ви придбали гальмівні колодки виробництва ПП Шинкаренко Ю.В., а значить суттєво підвищили безпеку експлуатації Вашого автомобіля.

ПП Шинкаренко Ю.В. - працює з 1995 року на ринку гальмівних колодок. При відновленні гальмівних колодок ЧП Шинкаренко Ю.В. використовуються ліцензійні технології, прогресивні імпортні матеріали та автоматизоване обладнання. Наразі відновлюємо понад 300 найменувань гальмівних колодок для 1500 моделей автомобілів.

Вся продукція ПП Шинкаренко Ю.В. відповідає вимогам автовиробників, сертифікована в Україні.

ІНСТРУКЦІЯ ПО ВСТАНОВЛЕННІ КОЛОДОК ДИСКОВОГО ГАЛЬМА

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:

Тормозні колодки, які Ви придбали, призначені для установки на автомобілі, перераховані на упаковці та вказані в Каталогу.

Нижченаведені правила є лише загальним посібником для стандартних робіт із заміни гальмівних колодок.

Інструкція з обслуговування Вашого автомобіля або заводський посібник з ремонту повинні описувати конкретні прийоми роботи, яких необхідно дотримуватися.

ДЕМОНТАЖ:

- Після зняття коліс від'єднайте захисні кожухи з супорту.

- Витяг всі штифти, знімні притискні пружини, пластини і прокладки.

- Від'єднайте індикатори зносу.

- Відіжміть зношені гальмівні колодки від диска і витягніть їх із супорта відповідно до конкретної конструкції гальмівного вузла .

ОЧИЩЕННЯ І ПЕРЕВІРКА:

- Видаліть пил і бруд з гальмівного супорта і гальмівного диска.

- Допускається наявність на поверхні диска малої борозенки, ледве відчутної кінчиком пальця. Іржа кромки диска повинна бути очищена.

- Перевірте товщину диска та його биття. Товщина диска повинна відповідати вимогам виробника автомобіля.

- Перевірте, щоб пилозахисні кожухи та рухомі частини правильно сиділи на своїх посадкових місцях і були у відмінному стані. Якщо деталі не відповідають наведеним вище вимогам, зробіть їх заміну на нові. у циліндри, щоб звільнити місце для встановлення нових колодок. Бачок з гальмівною рідиною повинен при цьому залишатися заповненим.

Встановлення гальмівних колодок виконуйте у зворотній послідовності їх демонтажу.

Після встановлення нових гальмівних колодок, кілька разів натисніть на педаль гальма до появи опору натисканню .

Перевірте ефективність гальмування, пам'ятаючи, що протягом приробітку – перших 500 км – ефективність гальмування може бути дещо знижена.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ

Тормозні колодки є однією з частин гальмівної системи, що безпосередньо відповідає за безпеку. Саме тому заміну гальмівних колодок повинен проводити кваліфікований автомеханік. Непрофесійна заміна колодок може спричинити поломку гальмівної системи та автомобіля в цілому.

ПП Шинкаренко Ю.В. не несе відповідальності за будь-які пошкодження, спричинені неправильними прийомами роботи з гальмівною системою. Якщо у Вас виникли проблеми при заміні гальмівних колодок – звертайтеся до продавця за додатковою інформацією. , цим Ви забезпечите довгий термін служби гальмівних колодок і виключите появу сторонніх шумів. Будучи одними з виконавчих елементів гальмівної системи, гальмівні колодки можуть сигналізувати про несправності диска, супорта, деталей ходової системи.

    колодки необхідно замінити комплектно на одній осі - колодки з однієї партії мають однакові фізико-механічні властивості і забезпечують стабільність гальмівних характеристик. Саме тому не використовуйте колодки з різних коробок (партій) або колодки різних виробників – у цьому випадку вони можуть не забезпечувати необхідну ефективність роботи гальмівної системи; чотирьох свідчить про несправність гальмівного супорта, зокрема. і про несправність робочого циліндра (заклинювання).;
  • Не використовуйте зношені гальмівні диски, що не відповідають вимогам виробника автомобілів: на кожному диску з торцевої сторони є інформація про виробника та мінімальну товщину диска. Під час експлуатації надмірно зношених дисків порушується режим відведення тепла із зони тертя, що може призвести до перегріву гальмівних колодок, різкого зниження ефективності гальмування та короблення диска.;
  • Регулярно стежте за товщиною фрикційної накладки . Дискові гальмівні колодки повинні бути замінені, коли спрацював датчик зношування або коли товщина бодай однієї з чотирьох фрикційних накладок наближається до 2 мм.; певного гальмівного вузла, вони можуть не виконувати повною мірою свого функціонального призначення.; Не допускається падіння гальмівних колодок і не застосовуйте різких ударів при їх установці. Піддавайте регулярному огляду гальмові шланги, за наявності тріщин глибиною понад 1 мм і слідів механічних пошкоджень, замініть їх.; здоров'я. ;
  • Рекомендується при кожній заміні гальмівних колодок замінювати на новий монтажний комплект (пружини, штифти, осі).;
  • Не допускайте попадання на гальмівні колодки, диски , супорти, шланги і т.п. олій, мастил або інших рідин на основі олій.

За додатковою інформацією про гальмівні колодки ПП Шинкаренко звертайтесь до продавців, вони забезпечені необхідними технічними та інформаційними матеріалами.

Дзвоніть, звертайтеся!
Будемо раді співпраці!